Hos Liljas är varje medarbetare viktig

Att jobba hos oss innebär ett stimulerande arbete i en spännande bransch. Du får specifik utbildning för din funktion och även i hur vi tillsammans ska utvecklas till det bästa bilföretaget. Vi tror att vi uppnår detta genom ett personligt bemötande, ett ärligt och tydligt agerande, att genomföra det vi tillsammans kommit överens om och med korta beslutsvägar. Vi jobbar aktivt med hållbar utveckling för individen och miljön.

260 medarbetare

4 orter

Omsätter 1,8 miljarder

  • Kollektivavtal
  • Förmånliga rabatter
  • Friskvårdsbidrag
  • Företagshälsovård
  • Arbetskläder

2 lediga tjänster just nu

Skadetekniker, Växjö En mörk siluett av en skadetekniker som bär på en bildörr. I bakgrunden syns några demonterade bilar.

Bilintresserad och tekniskt kunnig? Vi söker en skadetekniker som vill bli en del av vårt team i Växjös plåtverkstad.

Om tjänsten

Som skadetekniker på Liljas blir din huvudsakliga uppgift att utföra riktbänks- och glasarbeten samt sedvanliga skadereparationer. Du arbetar i en märkesverkstad med främst Volvo men även Renault, Dacia och övriga bilmärken.

Dina kvalifikationer

Vi vill att du har 3-årig fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå eller erfarenhet som bilmekaniker. Du har god datorvana och är bekväm med kundkontakt. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet som skadetekniker samt kunskap i Cabas. B-körkort är ett krav.

Om dig

Vi ser att du har ett stort bilintresse och känsla för att skapa goda resultat med kundens behov som utgångspunkt. Du är positiv, nyfiken och bidrar gärna till en god stämning och laganda. Du är trygg i att arbeta självständigt men trivs även med att vara en del av ett team som arbetar mot gemensamma mål.

För mer information om tjänsten kontakta:

Fredrik Tingskog, Skadeverkstadschef,  0470-77 56 40.
Hans Rosén, Facklig kontaktperson IFMetall, 0470-77 56 78

Sista ansökningsdag är den 8 december. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut, så skicka in din ansökan redan idag.

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid i Växjö, provanställning kan tillämpas.

 

Krav

  • 3-årig fordonsteknisk gymnasieutbildning eller erfarenhet som bilmekaniker
  • B-körkort

Meriterande

  • Erfarenhet som skadetekniker
  • Kunskap i Cabas
Läs mer om tjänsten och ansök
Servicetekniker, Växjö

Älskar du bilar lika mycket som vi? Då kommer du passa galant in hos oss! Till vår moderna märkesverkstad i Växjö söker vi nu en servicetekniker som uppskattar att få planera sina egna arbetsdagar.

Om tjänsten

Som personlig servicetekniker på Liljas arbetar du med modern teknik och välkända märken. Tjänsten innebär servicejobb, underhåll, felsökning, elektronikarbeten och reparationer – på märken som Volvo, Renault, Dacia, Isuzu, LEVC och Segway. För både din och kundens skull har ni kontakt genom hela processen, från bokning till utlämning av bil. Det innebär att du har möjlighet att i stor utsträckning lägga upp dina arbetsdagar så som de passar dig.

Du ingår i ett arbetsteam med en annan servicetekniker, tillsammans jobbar ni mot gemensamma mål och nöjda kunder. Självklart har du även stöd och support från andra kollegor i verkstaden.

Är du dessutom en erfaren bilmekaniker som besitter intresse och egenskaper för att coacha och koordinera det dagliga arbetet? För rätt person finns det en möjlighet att få rollen utformad mot att vara teamets support och kollegornas första livlina när det uppstått en rejäl utmaning eller när klockan tickar snabbare än vanligt. Det ingår även i rollen att hålla i dagliga styrningsmöten, fördela arbeten och optimera verkstadens flöde.

På Liljas värdesätter vi våra medarbetare högt, därför finns det stora möjligheter till personlig utveckling inom den egna tjänsten eller i andra delar av företaget.

Dina kvalifikationer

Vi vill att du gillar att skruva med bilar, har ett stort tekniskt intresse och har en god känsla för service. Du har tidigare erfarenhet som bilmekaniker eller har 3-årig fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande. Det är meriterade om du har ett par års erfarenhet som bilmekaniker. Du uttrycker dig väl på svenska och engelska, både i tal och skrift. B-körkort är ett krav.

Om dig

Du är effektiv, noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du är öppen för förändringar och har förmågan att anpassa dig efter nya instruktioner, ny teknik, information och nya bilmodeller. Att jobba mot gemensamma mål är en självklarhet för dig och din positiva inställning bidrar till en god stämning bland kollegor såväl som kunder.

För mer information om tjänsten kontakta:

Marcus Ejderstedt, verkstadschef, 0470-775 662
Hans Rosén, facklig kontaktperson IFMetall, 0470-775 678

Varmt välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdag är den 8 december. Tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut så vänta inte – skicka in din ansökan redan idag!

Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid i Växjö, provanställning kan tillämpas.

Krav

  • B-körkort
  • Erfarenhet som bilmekaniker eller fordonsteknisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande
Läs mer om tjänsten och ansök

Passar du på Liljas? Gör vårt test!

Fråga 1 av 6

Är det viktigt för dig att jobba på ett tryggt företag?

Fråga 2 av 6

Tycker du att mångfald är viktigt för ett företags utveckling?

Fråga 3 av 6

Har du svårt för att ta till dig ny information och nya tekniska hjälpmedel?

Fråga 4 av 6

Gillar du att jobba i en utvecklande miljö?

Fråga 5 av 6

Delar du gärna med dig av ny kunskap till dina kollegor?

Fråga 6 av 6

Är det viktig är det för dig att jobba i en verksamhet som sätter kunden i fokus?

Du matchar oss med 0%!

Är du intresserad? Skicka in en spontanansökan!

Lämna spontanansökan

En nästan hundraårig historia

Liljas har haft sitt hjärta i regionen sedan starten för nästan hundra år sedan. Då vi varit med i tre generationer är det inte mer än naturligt att Liljas blivit synonymt med livslångt bilägande. 

1928

Starten i Borgholm

Gösta Lilja startar Automobilcentralen G Lilja i Borgholm 1928. Här säljer man bland annat traktorer och har förarutbildningar för bönderna.

1947

Volvofilial i Kalmar

Den första juni 1947 blir Gösta Volvohandlare i Kalmar då han öppnar Liljas första filial på fastlandet.

1991

Ingemar Andersson köper Liljas

Nuvarande ägare Ingemar Andersson köper Liljas som då har 125 anställda. Idag är Ingemar fortfarande en viktig del av verksamheten som Senior Advisor.

2006

Axel Davidson Bil AB

2006 förvärvas Axel Davidson Bil AB i Växjö (även kallad Davidsons) upptas i Liljaskoncernen.

2010

Axel Davidson Bil AB i Växjö och Liljas Bil Kalmar AB blir Liljas Personbilar AB.

2013

Liljas i Kalmar satsar på en ny exklusiv Volvoanläggning. Den inryms i tidigare Volvofabriken i Kalmar och får Nordens största bilhall i ett plan. Läget är strategiskt mitt i köpcentret Hansa City. Verkstaden är fortfarande kvar på Norra vägen.

2017

Orranäs Glasbruk

2017 grundar Ingemar Orranäs Glasbruk som en hyllning till hembygden och glasriket.

2020

Liljas i Kalmar samlade på Hansa City

Verkstaden, Bilförsäljning, Administration, Ekonomi, Reception – Alla är nu inflyttade på anläggningen Hansa City i Kalmar.

2028

Liljas 100 år

Träffa en framtida kollega

Är du intresserad av hur vardagen på Liljas ser ut? Läs våra intervjuer med nya och 
lite mer erfarna medarbetare.

Mohieddin är teamleader i verkstaden

För sju år sedan klev Mohieddin in på Liljas verkstad för första gången, då som praktikant. Nu, oräkneligt många bilar senare har han landat i rollen som teamleader för Renaultverkstaden.

Carolina är Key account manager i Växjö

Key account manager, KAM, eller också företagssäljare – Carolina lyssnar till många titlar. Hon kommer senast från detaljhandeln men har jobbat på Liljas sedan våren 2023, hennes kunder är de företag i regionen som är på jakt efter ny Volvo.

Sofi Östensson är platschef i Nybro

Av de drygt 30 medarbetare som jobbar på Liljas i Nybro – från skadetekniker till bilsäljare – är det ingen som Sofi Östensson inte har kontakt med dagligen.

Marcus är hotelldirektör med 8000 incheckningar

Marcus Becker är ansvarig för däckhotellet på Liljas i Växjö, eller hotelldirektör – som han kallas internt. Sammantaget har han och hans team koll på ungefär 8000 bildäck i den gigantiska lagerlokalen innanför bilverkstaden.

Josefine håller ordning och reda på ekonomin

På Liljas ekonomiavdelning eftersträvas balans. Minsta avvikelsen i siffrorna utreds och åtgärdas med stor omsorg, det är här som Josefine Persson kommer in i bilden.

Agnes Ahlgren balanserar skolan med extrajobb

Klockan är strax innan fyra, fredag eftermiddag, när hon sätter sig framför datorn och tar på sitt headset. Ordinarie personal ska ta helg, nu är det upp till extrajobbaren Agnes att möta kundernas frågor fram till stängning.

Mirza Spahic – från tekniker till säljare

Mirza Spahics resa på Liljas började redan 1998, då som nyutbildad mekaniker.

Ida Frantz är fälgtekniker på Liljas i Växjö

Skrap och repor är ingen match för Ida Frantz – hon ser till att våra kunders fälgar blir som nya!

Ulrika är HR-chef

Ulrika Gustafsson är chef för HR-avdelningen på Liljas. Det innebär ett brett ansvar som täcker in löneadministration, arbetsmiljöarbete, ledningsstöd och rekrytering av nya medarbetare.

Mohieddin är teamleader i verkstaden

För sju år sedan klev Mohieddin in på Liljas verkstad för första gången, då som praktikant. Nu, oräkneligt många bilar senare har han landat i rollen som teamleader för Renaultverkstaden.

– Jag gillar verkligen att utmana mig själv, jag har tagit varje chans jag fått att växa i min roll: Från praktikant, till mekaniker, till PST och så vidare till teamleader.

Med multimetern som favoritverktyg tar han sig an många av de allra svåraste felsökningarna och reparationerna som Renaultverkstaden får in.

– Att diagnosticera vad som faktiskt är problemet med respektive bil är ett detektivarbete, och det tycker jag är väldigt roligt. Det gäller verkligen att vara systematisk i sitt arbete och ha bra koll på tekniken i bilarna.

Bilbranschen är alltjämt föränderlig, varje vecka kommer nyheter som Mohieddin behöver ha koll på – är det inte en ny modell som lanseras så är det mjukvaruuppdateringar till befintliga bilar.

– Liljas satsar mycket på att personalen ska vara rätt utbildad, det är då vi är som mest effektiva.

Frågor? Prata med Mohieddin!

Funderar du på hur det är att jobba på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Mohieddin, eller någon av våra andra kollegor, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter

Carolina är Key account manager i Växjö

Key account manager, KAM, eller också företagssäljare – Carolina lyssnar till många titlar. Hon kommer senast från detaljhandeln men har jobbat på Liljas sedan våren 2023, hennes kunder är de företag i regionen som är på jakt efter ny Volvo.

– Det är ett jobb där ingen dag är den andra lik. Jag får vara med i hela kundresan, från den första kontakten till leveransen. De där långvariga kundrelationerna är verkligen något som driver mig, säger Carolina.

Jämfört med många andra i bolaget är hon fortfarande ny på jobbet men det är inget som märks utifrån.

– Det är ganska speciell roll att sätta sig in i, mycket teknisk kunskap blandas med de lite mjukare sociala egenskaperna – att ha ett bra nätverk är A och O, säger hon och fortsätter:

– Resten av säljteamet har varit, och är fortfarande, ett väldigt bra stöd för mig när det dyker upp frågor som jag inte hanterat förut. Bra kollegor är guld värt.

Frågor? Hör av dig till Carolina!

Funderar du på hur det är att jobba på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Carolina, eller någon av våra andra kollegor, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter

Sofi Östensson är platschef i Nybro

Av de drygt 30 medarbetare som jobbar på Liljas i Nybro – från skadetekniker till bilsäljare – är det ingen som Sofi Östensson inte har kontakt med dagligen.

Som platschef är det mitt jobb att se till så verksamheten rullar på. Därför är det viktigt för mig att känna min personal, jag vill tidigt märka av om något inte är som det ska för att snabbt kunna hantera eventuella hinder, säger Sofi.

Att jobba på en liten ort har sina fördelar: alla känner alla och det finns alltid hjälp nära till hands. Samtidigt innebär det att varje person har lite bredare arbetsuppgifter, en dag som denna betyder det att Sofi har fått stötta upp arbetet i skadeverkstaden.

– Sjukfrånvaro gör att jag har fått kliva in och ha kontakt med vissa kunder som har frågor om sin bil som är inne för lagning. Mina dagar ser alltid olika ut, och det är en del av charmen med jobbet.

I Kalmar och Växjö har platscheferna bland annat verkstadschefer och försäljningschefer till hjälp, i och med att deras respektive personalstyrkor är större. I Nybro innehar Sofi hela ansvaret själv.

– Som platschef på en liten ort är det viktigt att ha god kontakt med funktioner i hela organisationen vare sig de jobbar i Nybro, Kalmar, Tingsryd eller Växjö. Vi alla jobbar ju för samma Liljas.

Frågor? Prata med Sofi!

Funderar du på hur det är att jobba på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Sofi, eller någon av våra andra kollegor, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter

Marcus är hotelldirektör med 8000 incheckningar

Marcus Becker är ansvarig för däckhotellet på Liljas i Växjö, eller hotelldirektör – som han kallas internt. Sammantaget har han och hans team koll på ungefär 8000 bildäck i den gigantiska lagerlokalen innanför bilverkstaden.

– Det gäller att vi är noggranna med det administrativa, annars blir det omöjligt att plocka fram rätt däck till rätt kund när det är dags att skifta till vinter- eller sommardäck, säger Marcus.

Vårkanten tillsammans med tidig höst är högsäsong i däckbranschen, tiden däremellan går till att tvätta och kontrollera kvalitén på de incheckade däcken.

– Vi går igenom varje däck noggrant. I de fall vi hittar någon skada på däcket, att mönsterdjupet blivit dåligt eller snedslitet, hör vi av oss till kunden för att se om denne vill att vi lagar, byter ut däcken eller gör en hjulinställning. Många tycker att det är en väldigt bekväm service från vårt håll.

Och många kundsamtal blir det, uppemot 600 kunder brukar vilja ha nya sommardäck inför bytet i mars.

– Absolut vanligast är att högerdäcken har blivit slitna, både bak och fram. Rondeller är en sådan sak som sliter lite extra på just den sidan. Annars kan det handla om skrapade däcksidor och spik eller skruv som satt sig men som inte ännu börjat släppa ut luft.

Frågor? Prata med Marcus!

Funderar du på hur det är att jobba på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Marcus, eller någon av våra andra kollegor, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter

Josefine håller ordning och reda på ekonomin

På Liljas ekonomiavdelning eftersträvas balans. Minsta avvikelsen i siffrorna utreds och åtgärdas med stor omsorg, det är här som Josefine Persson kommer in i bilden.

– Det är lite detektivarbete kan man säga. Ett referensnummer som blivit fel, en faktura som hamnat hos fel avdelning. Det kan handla om mycket pengar, och ibland struntsummor men rätt ska vara rätt, säger redovisningsekonomen Josefine.

Hon har jobbat på Liljas i snart nio år. Det började med praktik under utbildningen, gick över till en anställning som ekonomiassistent och så raskt vidare till den nuvarande rollen.

– Jag trivs väldigt bra med det jag gör. Det är roligt att få vara den där detektiven som nystar i siffrorna och när man väl kan hitta och åtgärda ett fel så är det en fantastisk känsla!

Tillsammans med fyra andra ekonomer, med lite varierande jobb, håller de ett vakande öga över alla transaktioner som sker i koncernens bolag.

– Tanken är att vi alla ska ha bra koll på varandras arbetsuppgifter, till viss del går de in i varandra, för att minimera risken att något missas om någon är frånvarande. Men det är också ett skönt stöd att ha i vardagen.

En annan del i arbetet är hanteringen av fakturor som inte betalats, ibland från privatpersoner men också företag.

– Det kan finnas många anledningar till att en faktura förblir obetald; glömska, pengabrist eller något så enkelt som att fakturan försvunnit. De allra flesta ser ju bilen som en väldigt viktig del i livet och har bra ordning på sina betalningar – men ibland så behövs det en påminnelse från vårt håll.

Frågor? Prata med Josefine!

Funderar du på hur det är att jobba på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Josefine, eller någon av våra andra kollegor, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter

Agnes Ahlgren balanserar skolan med extrajobb

Klockan är strax innan fyra, fredag eftermiddag, när hon sätter sig framför datorn och tar på sitt headset. Ordinarie personal ska ta helg, nu är det upp till extrajobbaren Agnes att möta kundernas frågor fram till stängning.

– Det blir såklart lite färre förfrågningar om verkstaden i och med att dem stänger vid fyra. Annars brukar det inte skilja sig så mycket gällande vad kunderna behöver hjälp med jämfört med vanlig kontorstid, säger Agnes.

Hon är 24 år, pluggar lärarprogrammet på Linnéuniversitetet och drygar ut månadsbudgeten genom att jobba kvällar och helger på Liljas i Kalmar.

– Till en början var det fokus på receptionen: Svara på frågor via mejl, telefon och vara ett första möte för kunderna som kommer in till bilhallen. Nu har jag utökat ansvarsområdet till att också hjälpa säljarna med att hålla bilarna rena, flytta runt dem i bilhallen om det behövs samt ta bilder till försäljningsannonserna. Det passar mig bra, jag gillar att hålla igång!

I ungefär ett år har Agnes extrajobbat på Liljas, på kort tid har hon skaffat sig järnkoll på verksamheten.

– Jag får ju mycket frågor om allt möjligt så det gällde att snabbt sätta sig in i hur allt fungerar på Liljas!

Om några år är lärarutbildningen färdig och Agnes står inför ett karriärsbyte – hon tror att tiden i receptionen och bilhallen varit nyttig inte bara för plånboken.

– Mötet människor emellan är så himla viktigt, vare sig det handlar om en kund som ska köpa en bil eller en förälder som vill diskutera sitt barns skolgång. Jag tror att jag kommer ha stor nytta av mina erfarenheter från Liljas sedan när jag blir lärare.

Frågor? Prata med Agnes!

Funderar du på hur det är att extrajobba på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Agnes, eller någon av våra andra kollegor, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter

Mirza Spahic – från tekniker till säljare

Mirza Spahics resa på Liljas började redan 1998, då som nyutbildad mekaniker.

– Till en början handlade det om enklare jobb på verkstaden: bromsbyten, lampbyten och så vidare. Men när jag visade intresse för att bli PST (Personlig Servicetekniker) tog utvecklingen fart på riktigt, berättar Mirza.

Han skickades på olika utbildningar, både internt här på Liljas men också till Göteborg. Sedan blev det många spännande år i verkstaden med goda kollegor, ända fram till 2013 då det återigen blev dags för Mirza ta ett steg i utvecklingen – den här gången in på en ny bana.

– Liljas satsade stort på en ny anläggning här i Kalmar och jag fick i samband med detta äran att bli del av säljgänget.

Idag är Mirza Spahic en av fyra begagnatsäljare på Liljas i Kalmar. Tillsammans med kollegorna ser han till att alla de kunder som är ute efter begagnad bil får bästa möjliga service.

– Vanliga dagar finns det inget som heter, jobbet ser alltid olika ut. Det är så klart mycket kundkontakt, både här i bilhallen men också via telefon och mejl, säger Mirza och fortsätter:

– Vi ser även till att det är snyggt och prydligt här bland bilarna – och så ansvarar vi ju för att de bilar som läggs ut till försäljning håller god kvalitet samt att tillhörande annonser innehåller rätt information.

Det är ett arbete med stor frihet men också stort ansvar.

– Att vara säljare är det bästa jobbet jag haft. Det är vansinnigt roligt att träffa människor från Kiruna till Lund, att höra alla deras berättelser. Men jobbet är också ett stort ansvar, att hjälpa kunder till sin näst största affär i livet är stort.

Frågor? Prata med Mirza!

Funderar du på hur det är att jobba som säljare på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Mirza, eller någon av våra andra säljare, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter

Ida Frantz är fälgtekniker på Liljas i Växjö

Skrap och repor är ingen match för Ida Frantz – hon ser till att våra kunders fälgar blir som nya!

Med nio år i däckbranschen och en stor hunger efter vidareutveckling har Ida Frantz hittat sin plats som fälgtekniker hos Liljas i Växjö.

– Fälgrenovering är ett hantverk. Allt från slipning till eventuell svetsning måste vara perfekt, när klarlacken torkat syns nämligen varje imperfektion ännu tydligare, berättar Ida.

Kantstötta, skrapade och repade fälgar är något som varje bilägare råkar ut för då och då. Att köpa nytt är såklart ett alternativ – men den som vill spara några kronor vänder sig till Ida.

– Det är alltid lika roligt att kunna visa upp en renoverad fälg som ser ut som ny för kunden. Många vet inte ens att det är möjligt att få fälgarna reparerade men oftast skulle jag säga att det är det absolut bästa alternativet, även för miljöns skull.

Innan Ida, eller någon av hennes kollegor, tar sig an ett arbete görs en kontroll av den skadade fälgen och kunden får ett prisförslag. Vips, några dagar senare är den nyrenoverade fälgen redo för montering.

– Oftast kommer kunden med en avmonterad fälg, men vi fixar självklart att kränga av däcket om det skulle behövas. Smidigast för kunden är ju faktiskt att passa på att boka in fälgrenoveringen i samband med exempelvis hjulinställning eller service, så kan man slå två flugor i en smäll.

Frågor? Prata med Ida!

Funderar du på hur det är att jobba på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Ida, eller någon av våra andra medarbetare, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter

Ulrika är HR-chef

Ulrika Gustafsson är chef för HR-avdelningen på Liljas. Det innebär ett brett ansvar som täcker in löneadministration, arbetsmiljöarbete, ledningsstöd och rekrytering av nya medarbetare.

– Det är alltid en utmaning att hitta precis rätt person för en tjänst. Förutom vissa specifika kunskaper och erfarenheter letar vi alltid efter positiva kandidater med en vilja att utvecklas. Bilbranschen är alltjämt föränderlig, man får inte vara rädd för ny teknik och nya arbetssätt, säger Ulrika.

Trots en generellt låg personalomsättning rekryteras det ny personal som aldrig förr.

– Liljas är i en expansiv fas, företaget växer och erbjuder nya produkter och tjänster – det innebär att vi behöver fler kollegor. Under det senaste året har vi rekryterat bl a servicetekniker, skadetekniker, fälgtekniker, säljare, IT- och HR-personal. Vissa roller är svårare att tillsätta än andra, säger Ulrika och fortsätter:

– Men vi är ett väletablerat företag som jobbar med kända produkter. Många söker sig till oss för att de vet att vi är en framåtsträvande organisation med ordning och reda, det är sådant som uppskattas på arbetsmarknaden. Samtidigt satsar vi mycket på att utbilda och vidareutveckla de som redan jobbar här.

På Liljas jobbar ungefär 260 personer, uppdelat på fyra orter och en väldig massa olika roller. Från fastighetsskötare och servicetekniker till ekonomer och marknadskoordinatorer – en sak har de alla gemensamt.

– Det ligger i vår företagskultur att vara hjälpsamma. Vi tar oss tiden för varandra och försöker alltid att vara goda kollegor.

Frågor? Hör av dig till Ulrika!

Funderar du på hur det är att jobba på Liljas? Du kan alltid höra av dig till Ulrika, eller någon av våra andra kollegor, så hjälper de dig med dina frågor.

Kontaktuppgifter