1. Hitta ett datum
Vänligen välj ett datum som passar dig i bokningsformuläret ovan. Vilken tid du lämnar bilen är något du och din Personliga Servicetekniker senare kommer överens om.
2. Din Personliga Servicetekniker återkommer till dig
Senast samma vecka som du bokat din tid återkommer vi till dig med våra prisuppgifter och om vi eventuellt behöver kompletterande uppgifter. För dig med annat avtal eller serviceabonnemang gäller avtalspriset. Behöver du av- eller omboka din tid är det även din Personliga Servicetekniker du kontaktar.
3. Dags för ditt verkstadsbesök
Dagen för ditt besök kör du till oss, parkerar bilen på parkeringen utanför anläggningen och går in till oss i verkstaden för att lämna nyckeln direkt till din Personliga Servicetekniker. Hittar du inte? Var inte rädd att fråga!
4. Under tiden
Ett verkstadsbesök kan variera i tid. Ta gärna en kaffe eller låna en cykel. Notera att cykel och hyrbil behöver förbokas. Vi kontaktar dig när din service eller reparation är klar. Nyckeln hämtar du hos din Personliga Servicetekniker precis som innan. Passa på att ställa frågor om det är något du undrar över!
5. Rulla hem igen
Nu kan du åka hem igen med vetskapen om att din bil kan rulla ytterligare mil, tryggt och säkert. Betalning för utfört arbete sker med CarPay-kort/app eller direkt i verkstaden hos din Personliga Servicetekniker.